Klachten

Uiteraard willen we het horen als u niet tevreden bent over de dienstverlening of producten van CV Winkel. We doen er alles aan om te voorkomen dat u klachten heeft, maar als u ze heeft kunt u ze doorgeven aan de afdeling klantcontact. U kunt dit per e-mail, per post of telefonisch doen via de onderstaande gegevens:

CV Winkel
Koninginneweg 11/13
1217 KP Hilversum
Tel: 088-0247333
E-mailadres: info@cvwinkel.nl

De afdeling klantcontact zal de klacht in behandeling nemen en proberen op te lossen.

Wij sturen u altijd een bevestiging dat wij u klacht ontvangen hebben. Binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht beantwoorden wij de klacht. Als er meer tijd nodig is om de klacht te behandelen, dan nemen wij hierover contact met u op.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar CV Winkel bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).